Bine aţi venit la Info Centrul Curţii de Apel Pitesti

Serviciul Info dosar furnizează o listă pe instanţe cu dosarele căutate, urmând ca prin selectarea dosarului de la instanţa dorită să se afişeze informaţiile prezentate mai sus. După selectare, prin apăsarea butonului Vizualizare Documente de la secţiunea documente la dosar şi autentificarea cu parolă, puteţi să vizualizaţi unele documente aflate la dosar (încheieri de şedinţă, alte hotărâri, documente depuse de părţi s.a.).

Info Dosar

 

 

 

 

Serviciul Fişă dosar furnizează un raport care conţine toate instanţele din raza Curţii de Apel Pitesti la care a fost înregistrat dosarul şi, detaliat pe fiecare instanţă, data înregistrării, obiectul, stadiul procesual, termenele de judecată şi dispoziţiile instanţelor la fiecare dintre termene.

Fişă Dosar


  1. "Nu s-a găsit numărul de dosar căutat" – Acest mesaj apare dacă aţi introdus un număr greşit de dosar sau dosarul dumneavoastră este confidenţial. Dosarele confidenţiale (ex: plasament minor, punere sub interdicţie etc.) nu se publică pe portalul instanţelor de judecată şi nici în aplicaţia Infodosar. Din păcate încă nu am reuşit ca în aceste dosare confidenţiale, parola să nu apară pe actele de procedură, astfel încât părţile din aceste dosare primesc parolă, chiar dacă ea nu poate fi utilizată.
  1. Nu reuşiţi sa vă autentificaţi, pentru vizualizarea documentelor – parola introdusă nu este corectă (verificaţi dacă nu e activat CAPS LOCK – scrierea cu litere mari) sau nu aţi apăsat butonul Autentificare (după introducerea parolei nu trebuie apăsată tasta ENTER, ci trebuie apăsat butonul Autentificare).
  1.  La accesarea documentului apare mesajul „Documentul nu poate fi încă accesat”:

  Motivele pentru care nu puteţi vizualiza un document pot fi:

    1. Documentul este în curs de redactare (în cazul hotărârilor şi încheierilor de şedinţă există termene legale de redactare, conţinutul acestor documente este accesibil doar după redactarea lor).
    2. documentele nu au conţinut (ex: termen administrativ – este doar un marcaj intern, nu are conţinut propriu-zis).

  Pentru întrebări, observaţii şi sugestii vă rugăm să contactaţi instanţa pe rolul căreia se află dosarul dvs.

© 2014 Curtea de Apel Cluj